Pluggstress

Oj oj vilka intensiva första veckor/en och en halv månad det har varit för mig i skolan... 
Jag går nu andra året på The Game Assembly och de kurser vi har nu är både långa och rubrikeras som Avancerad. Den första kursen var Avancerad Scripting och går ut på att skripta eller koda spel....  nej tack, jag går inte Level Design för att lära mig att koda! Men jodå det ska vi ha en hel kurs i. Det gick väl helt okej såhär i efterhand men jag som inte fattar kod så bra har stressat som faan... sista uppgiften lämnades in i fredags :) 
Nu har vi påbörjat Avancerad Level Design och det är ju precis det jag vill göra! :D Den mesta stressen släppte idag och nu känns det lugnt igen i skolan. Level design känner jag att jag har rätt bra koll på nu så det är bekvämt. 

I övrigt flyter vardagen på här hemma. Vi har våra dagar isär och så lagar vi mat och äter tillsammans på kvällarna, lilla familjen <3 
Jack sover bra på nätterna och sover helst till kl 9 på morgonen på helgerna, haha. 
På söndagar går vi till simskolan och igår simmade han ordentligt en meter eller så helt själv! Så coolt att lilla Jack på 2 år klarar av det! 

Förra veckan åkte jag med Jack till tandläkaren. Det var mer en informationsträff än en riktig koll men mot slutet så frågade sköterskan om hon fick se hans tänder och med min uppmuntran så gapade han och lät mig "räkna" tänderna så sköterskan kunde se. Hon var mycket imponerad av hans fina tänder och jag var stolt som en tupp över min son! <3
Men jag tror ju inte att det kommer gå lika smidigt nästa gång vi går dit, Haha! 

Bilder från senaste tiden :

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


barn - familj - plugg - simskola - skola - tandläkare - vardag
Franktweve

Comics Community Message Board [url=http://www.comiccollectorlive.com/forum/default.aspx?g=profile&u=278120]Show more!..[/url]

Edwinped

paisleygray97’s Map Room • mappery [url=http://www.mappery.com/user.php?name=paisleygray97]Show more![/url]

JosephVon

Vi presenterar för dig en ny rysk dejtingsajt för sex [url=https://rudating.pro] Best Russia Sex Dating[/url] Endast vi har riktiga och verifierade användarprofiler
De mest befriade användarna i din region är direkt tillgängliga
Registrera dig med en kampanjkod - 838675 och få en ingång till en privat klubb!
Vi ses snart på - www.rudating.pro