Jag har blivit siminstruktör

Heej 

Idag blev jag klar med min praktik på Linnéas Simskola och har alltså blivit siminstruktör för barn!
Så kul! 
I oktober kommer jag få mina egna grupper och fram tills dess kommer jag kunna ta vikariepass. 
Detta är ett extrajobb som jag kommer jobba med ett par timmar varje söndagsmorgon utöver mina studier. Jag har med andra ord inte ändrat mig och bytt bort spelutvecklingen, haha. 
Idag hade jag mitt sista praktiktillfälle och imorgon jobbar jag för första gången helt själv på ett vikariepass. Pirrigt men spännande! 

Annars idag har jag gosat en massa med Jack, busat en massa med Jack och skrattat mycket <3 vi var även iväg och handlade en sväng. Jack gillar att vara med när vi handlar men mot slutet var det tråkigt att sitta i vagnen. 

(null)

(null)

Vi gick även ut en sväng eftersom att det var så fint väder. Det känns att sommaren är över nu för även om solen var framme var det kyligt. 
Jack lekte med pinnar en stund men ramlade sen framlänges och gjorde illa sig. Då var det inte roligt längre så vi gick hem ;) 

(null)

Jag gillar att det börjar bli lite åt det kyligare hållet. Jag gillar ju långärmat och mysiga koftor och filtar. Te är allra bäst när man är lite kall. Jag gillar sommaren också men det är fasiken för varmt för mig när det är nästan 30 grader. 
Det är synd för jag har aldrig tidigare i mitt liv klagat på att det är för varmt. 
Precis som förra året välkomnar jag hösten med öppna armar! Men istället för mitt livs äventyr som nybliven förälder är det plugget som jag ser fram emot. Det trodde jag inte för ett år sedan. 
barn - familj - helg - instruktör - simskola