Firat Jacks första födelsedag

Hej! 

Jag var 100% säker på att jag skrivit om när vi firade Jack förra helgen men jag hittar inte det inlägget så uppenbarligen har jag inte skrivit det. 

Förra helgen hade vi kalas för Jack och Jacks farmor + nya kille. Jag och Simon fixade fika och farmor fixade tårta och kakor. Eller nej det var bara Simon som bakade, inte jag. Simon är bättre än mig på att baka och han tycker det är roligare än vad jag tycker så han får sköta det. 
Vi firade ute på landet precis som helgen innan och vädret var heelt okej. Det gick lite i omgångar men det gick bra ändå att sitta ute! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Jack fick smaka på lite fika och tårta, såklart. Han fyller ju år ;) 
Jack fick så fina presenter! Kläder, regnjacka, pussel och en Mercedes, haha! 

(null)

(null)

Den där bilen går varm här hemma, han älskar den verkligen! 
De andra födelsedagsbarnen fick oxå fina presenter, av oss fick de en chokladfontän som jag hoppas blir uppskattad. 

Jack älskar att gå på kalas, han får så mycket uppmärksamhet och bus då haha. Det gillar föräldrarna för han sover gott på natten efteråt ;) 

Han fyller först om en vecka ungefär men vi har som sagt spridit ut firandet mellan släkten och det tackar jag oss själva för redan. Mindre stress och planering och mer tid att sitta och prata med alla som kommer ^^ 

När Jack fyller år har vi kalas med min mammas sida av släkten och några vänner. Vår lägenhet är rätt liten så fort man blir över 5 pers typ så vi har bokat kvarterslokalen på gården för första gången. Det blir nog kanon! 

Idag har Jack feber för han fick vaccin igår på BVC. Han är ändå rätt glad men väldigt trött. Han har redan sovit två gånger idag lilla skrutten <3 

Ha en fin helg så hörs vi!
1år - barn - familj - fira - kalas