Vecka 26

Det är tisdag idag och ännu en ny vecka i graviditeten! 25 hela veckor har gått och jag går in i vecka 26. Det är inte mycket nytt som hänt med det lilla knytet där i magen. Jag läser ju varje vecka på 1177 vad som händer och jag tycker att det har stämt väldigt bra in på mig, hur man kan må, vad man kan känna osv. Det känns bra.  
Han har blivit stark den lille rackaren! Det börjar nästan göra lite ont. Simon såg min mage hoppa till idag och tittade med stora ögon och bekymrade sig för min skull. Men det känns ju inte jobbigt eller ont just nu, även om det vissa gånger hoppar till så mycket att hela jag flyttar på mig ;) 
 
Solen och sommaren har kommit till Uppsala och jag och Simon har gått längre promenader tillsammans på eftermiddagarna. Det är så skönt även om jag snabbt blir trött. Jag har också städat undan vintern från hallen. Det hade man säkert kunnat göra för länge sedan men med Sveriges väder kan man inte vara säker. Men nu står allt i förrådet. Jag hoppas på fortsatt fint väder för jag har ingen varmare jacka som går att knäppa över magen längre. Jag har regnkappor så regnar det klarar jag mig i ett par veckor till. Men blir det kallt igen får jag lösa det på något annat vis ;) 
 
Här kommer veckans magbild.
 
 
Kram!
 
barn - bebis - familj - gravid - pojke - v.26
Anonym

Pluggar du eller jobbar?

Pernilla Andersson

Vad mysigt..
Grattis till graviditeten ❤❤