Två härliga dagar i solen

Den här helgen har varit så bra. Solen har varit framme och jag har tagit till vara på varenda minut av solsken... Nej nu ljuger jag men jag har varit ute så mycket att jag känner mig nöjd och påfylld med sol ;) 
 
I lördags ville Patricia åka med kidsen till Fjällnora och bada och jag fick hänga med. Simon jobbade hela helgen så han får åka till stranden en annan gång ;) 
Det var mycket folk på Fjällnora men vi lyckades ändå hitta en bra plats ganska nära vattnet. 
 
 
 
Alla badade utom jag och Patricia. Patricia doppade sig upp till naveln och jag orkade inte bli blöt av det kalla vattnet. Jag vet... tråååkig. Men vad gör man när man inte har en bikini som passar?
Fasen vad obekvämt det var att sitta på marken i två timmar som gravid. Allt gjorde ont och ingen ställning var skön speciellt länge... Nästa gång blir det solstol, helt klart! 
 
På söndagen var det Mors dag och jag tänkte att det kunde vara trevligt att hänga hos mamma ett par timmar  och fira lite. De yngre barnen var på umgänge med sin pappa så de var inte hemma. Men mamma hade visst andra planer ;) Hugga träd och rensa buskar planer. Ja ja, det gjorde inte mig något för Patricia var hemma så vi snackade i ett par timmar, hejade på mamma och Petra (som hjälpte till) och fixade så småning om lite fika så de skogstokiga huliganerna fick en paus!
 
 
Ett varsitt paket fick de också. "Real Girls drink Beer." Haha ja vad ska man säga. Det tyckte vi passade bra och både mamma och Petra skrattade så det blev en bra present. 
 
 
Jag han med att äta middag tillsammans med de som var hemma och säga hej till småkidsen som kom hem innan det blev dags för mig att åka hem. 
Vi hade alltså en trevlig Mors dag ihop. Nästa år får även jag bli firad! Så coolt!