Mitt i vecka 18

Hej! 
 
Simon och jag har haft två riktigt slö-dagar både idag (torsdag) och igår. Simon jobbar helg under helgen som kommer och därför har vi haft helg under de dagarna som varit. Bra att man kan anpassa sig så fast man är två.
 
Katten som vi hittade förut kommer få sitt nya hem hemma hos min granne som hittade katten tillsammans med mig. Hon och hennes familj fäste sig så vid katten att de inte kunde se henne flytta där ifrån. Så kul att katten fått ett nytt hem! 
 
Den här veckan tycker jag äntligen att jag faktiskt ser gravid ut!  Vi är nu inne i vecka 18.
 
 
Igår tyckte jag också att jag kände av en rörelse i magen. Det kan har varit något annat men det kändes inte som något som jag känt av i magen förut så jag säger att det var den lille jag kände av! Ja så coolt! 
Jag hade varit så avundsjuk om jag var Simon. Vilken känsla att få uppleva och känna hur kroppen förändras och arbetar fram ett liv. Nästa del i graviditeten som vi längtar efter är att få känna rörelser utanför magen, så vi båda två kan känna vårt barn <3 
 
Tack för alla fina kommentarer jag får från er, både här och på instagram. Det värmer så i hjärtat! 
 
Kram!
familj - gravid - v.18
MH

Åjo det syns visst att du ska ha barn, är det inte underbart de där små rörelserna, man blir helt varm i hela kroppen. Du har ju en fin mamma och fråga allt om, hon är verkligen en förebild tycker jag. Så många fina barn och sen helt plötsligt själv, imponerad av henne.
Vet du vad ni får, jag har inte sett du skrivit nåt, men alla tar inte reda på det behövs ju inte. Jag tippar på en liten prinsessa!
Må väl från Österlen/MH