Jag är gravid

JAAAAAAAA 
Simon och jag ska få barn ihop! 

(null)

Vilken otrolig känsla. Det känns så främmande att säga att vi ska ha barn och att jag är gravid. Men det är helt sant och vi kunde inte vara gladare! 
Min kropp å andra sidan är inte alls lika pigg på denna nyhet. Jag har mått illa i flera veckor och är supertrött. Veckan som gått, alltså veckan efter nyår har varit värst. Illamåendet har varit så illa att jag inte vågat röra mig en meter ifrån en hink eller toalett. Onsdag och  torsdag har varit lindrigare men däremot har jag haft högre temp än vanligt och totalt utslagen pga det. Jag som trodde att jag skulle klara det här utan besvär ;) 
Simon är så förstående och kommer springande till min sida så fort jag ber om något eller ynkar mig <3 
Jag är övertygad om att det bara är en period och att det kommer gå över, till det bättre hoppas jag! 
Men så ligger det till. Jag ska se till att uppdatera oftare och även klistra ihop en liten video på hur våra nära och kära reagerade på nyheterna. 
Vi är så glada och vi ser fram emot allt som har med barn att göra!
barn - familj - gravid
Jenny

Stort grattis! Jag är också gravid med mitt första barn och har beräknad förlossning om 2 veckor.
Stort lycka till, du och Simon kommer bli fantastiska föräldrar!!

Anonym

Grattis! Vilken vecka är du I?

Jenny

Stort grattis!
Jag väntar barn nummer två, han är beräknad till mitten på maj.
Mådde illa halva graviditeten med storebror och inte riktigt lika länge denna gången. Det är tufft när man är mitt i det, men det är bortglömt när man ligger där med bebisen på bröstet.

Maria

Stort Grattis o lycka till <3
Jag har läst din mammas blogg i många år nu o kikar in här då o då
Kram
Maria i Skåne

Sess

Stort grattis!
Önskar er all lycka!
Hoppas du snart får slippa illamåendet.

Cecilia

Stort grattis!!

Annika

Stort grattis!!

Lisa från Skåne

Stort grattis och lycka till med graviditeten.

:)

Grattis! Vad roligt! Tror ni kommer bli jättefina föräldrar, både du och Simon verkar vara naturtalanger när det kommer till barn av ditt syskonhäng att dömma. Ser fram emot att följa er resa i bloggen!

Hälsningar från en gammal familjen annorlunda tittare och bloggläsare sedan lång tid tillbaka, som typ aldrig kommenterar, men som uppskattar dina skriverier här.. :)

Anonym

Åh stort grattis till en stor nyhet och förändring i livet.
Håller tummarna för att det dåliga måendet bara är en period.

JossanHaugen

Grattis 😊 Njut det bästa i livet ska strax börja 😊

Jinx

Åhh, stort grattis! :D