V.24

Tisdag igen och vi går in i en ny gravidvecka. Jag har inte haft några som helst komplikationer sen förra veckan vilket är väldigt skönt. Lillen i magen har varit aktiv kan jag lova. Som han har sparkat och sprattlat och påmint mig om att han finns där inne ;) Simon har känt flera gånger nu och vi kan sitta långa stunder tillsammans och klappa och känna på magen. En gång ryckte hela min mage till av hans sprattel precis när både jag och Simon tittade på magen. Jag har försökt att filma men så fort jag tar upp kameran lugnar han ner sig... Typiskt. Jag tror han tycker om när jag rör mig för det är så fort jag sitter still som han börjar röra sig där inne.  
 
Jag har börjat beställa lite mammakläder från olika butiker. Det är ju inte så svårt bara man ser till att skicka tillbaka det man inte ska ha kvar i god tid. Jag har ännu inte kommit iväg till Lidl som jag fick tipsat om men jag tänker att jag och Simon kan åka dit tillsammans. Enligt mamma fanns det fina bebiskläder där som jag vill titta på också. 
 
Gravidmagen den här veckan.
 
 
Det går så fort men ändå så långsamt <3 
 
bebis - gravid - v.24