Sommarvärme och bebiskläder

Hej! 
Wow vilken härlig lördag jag och Simon har haft. Dels har det varit sommarvärme hela dagen och dels har vi shoppat en massa bra saker. Det var länge sen vi shoppade saker som vi "villhöver." Alltså saker man gärna vill ha men egentligen inte behöver. Så idag köpte vi tex en äppelklyftdelare, kötthackare, knivslip och ett mindre rivjärn. Lite förenkling i vardagen har vi skaffat oss. 
Förutom det köpte vi också lite mer bebiskläder! Nu när vi vet att det är en liten kille vi väntar på har vi (mest jag) tittat på en massa kläder. Jag tittar mycket på webben och så visar jag Simon och så säger han vad han tycker. Idag gick vi och tittade och kunde inte låta bli att köpa lite kläder. Det är ju så puttinuttigt och gulligt! 
Kolla här: 

(null)

Titta på Batman-mössan! Söt!
De två bodysarna till höger är storlek 50 och man kan justera dem i rumpan, det kändes smart. Storlek 50 behöver man troligtvis men inte så länge ;) 

Jag har även äntligen tagit fram utemöblerna. Eller själva möbeln stod redan på balkongen men nu har jag dammsugit och lagt fram kuddarna. Är det över 17 grader varmt så vill man sitta ute. Jag har svårt att sitta inne när det är så otroligt härligt ute. 

(null)

(null)

Åh, låt det vara så här härligt! 

Imorgon ska vi på brunch för att fira Simons gudmor. Jag har ännu inte hittat någon fin sommarklänning som jag varit på jakt efter så jag får hitta på nått snyggt och svalt som jag redan har och som jag får plats i, hehe. 

Ha en fortsatt trevlig helg! 
bebis - gravid - sommar
Jenny

Setet i mitten har jag också köpt. Kände att lillebror måste få NÅGOT nytt, inte bara ärva efter storebror. Det ska få följa med till BB och bli de första kläderna han har på sig. :)

Anonym

Mina killar har aldrig kunnat ha st 50, och de var inte jättestora, runt 3500. Väldigt söta kläder.

Anonym

Hej! Min son vägde 3215g när han föddes och kunde ha storlek 50 i lite mer än 2 månader, så det slutade med att vi fick köpa lite nytt i storlek 50 för att han skulle ha några ombyten och pyjamas! Så det kan verkligen variera!
Så nu får vi väl se om bebisen i magen som är beräknad till 18/8, också kan ha storlek 50 väldigt länge!

Mitta

BATMAN KLÄDERNA!! <3 <3 <3