22 år

Dagen kom och dagen gick och nu sitter jag här, ett år äldre och känner mig fortfarande som 15, hehe. 
Tanken var att jag skulle övningsköra idag men en sjukdom från andra hållet kom ivägen och lektionen är ombokad till nästa vecka. Det var en omkörningslektion där jag och en annan elev skulle öva på att köra om varandra. Jag var superpepp men tyvärr får vi ta det nästa vecka istället. 
Därför satte jag mig med teorin i soffan en låång stund tills jag inte längre förstod vad jag läste. Då  gav jag upp och satte mig en stund vi datorn.  
Simon som jobbat natt vankade upp strax innan kl 15 med sång och paket ^^ Ett otroligt fint berlockhalsband i form av ett hjärta. Jag har sedan tidigare gett honom ett och nu tyckte han att jag behövde ett till mig själv. Måste därför se till att jag fixar en liten bild på oss som jag kan ha <3 
 
När det blev dags för middag åkte vi ner på stan och åt kinabuffé. MUMS. Det är så standard för oss när vi ska äta ute. Vi försöker ibland att variera oss men vi båda älskar kina så det blir nästan alltid det i slutändan ;)
 
Senare på kvällen får jag ett telefonsamtal från mamma och svarar och möts av skönsång från hela familjen på andra sidan luren <3 Det krävs inte mycket för att göra en glad ibland!
Eftersom att jag har flyttat hemifrån så missar jag alla dessa mysiga mornar med sång och paketöppning vid sängen. Det är lite trist men då är det tur att man bara kan lyfta på luren! Nästan samma sak ju ;)
 
Både på lördag och söndag blir det kalas. Först med vännerna och sedan fika med släkten på söndag. 
Jag blir nästan som barn igen när jag fyller år. Jag älskar att fylla år! Jag tycker om att känna att det är Min dag, bara Min och att alla andra ska tänka lite extra på mig och göra som jag vill, hehe ;)
Det fungera bättre hemma när man hade fler att bossa över och inte hade en pojkvän som sov hela dagen ;)
Nu när man blir äldre börjar alla runt omkring en att tröttna på födelsedagar... Trist. 
Jag kommer för alltid vara ung i sinnet och kommer alltid tycka att det är lite speciellt att fylla år! 
 
Såååå Grattis till mig! YAAY
 
 
Anonym

Grattis i efterskott!

Christin

Grattis i efterskott!! :-) :-)