Dreamhack Winter 2016

Jag tänker inte prata en massa om Dreamhack för jag vet att det inte är många som är intresserade av det, men alltså fyfan vad jag älskar att vara på Dreamhack!

Den här gången sov vi extremt lite... vi klev upp kl 3.30 på morgonen och åkte med bilen. Simon körde och jag sov hela vägen. Strax innan kl 8 var vi framme i Jönköping och fick en parkering nära entrén. På ett par timmar var vi helt färdiga med datorer och platser och allt!
Första natten la vi oss vid 4, andra natten var sovsalen full och jag sov på skrivbordet mellan kl 6 på morgonen och kl 10! Så tattigt...
Simon dygnade och sov på vägen hem, Philip (brorsan) sov en liten stund mitt på dagen... vilka idioter vi är. Men vi var faktiskt inte så trötta! Konstigt nog.
Bakom oss satt några langare som blev utslängda av ordningsvakter och polisen. Langarna var i vår ålder och sålde piller som skulle "förhöja spelupplevelsen." Där har vi ett par riktiga idioter.
Vi lyssnade på musik, såg live-turneringar, tittade på en cosplaytävling och spelade, spelade, spelade ;)
Det blir att vi åker i sommar med!

Vi åkte hem vid halv 3 på natten och var hemma vid kl 7 på morgonen. Behöver jag ens nämna att vi var trötta dagen efter? ;)
Vi var lediga på måndag både jag och Simon. Simon har nu blivit sjuk och jag är så trött att jag tror något är på gång...
Men det är så fett värt det ;)

Jenny

Coola bilder,man kan riktigt känna atmosfären som var där! Verkar vara en häftig upplevelse:-)

Svar: Tack! Det är det verkligen ^^
Janelle