Ilska

Igår var jag arg. 
Inte arg för att det var en dålig dag, eller för att den personen jag hejade på i Idol inte gick vidare. 
Jag var rakt igenom hatiskt arg! 
Det är sällan jag är så förbaskat arg, men jag är bara mänsklig och jag blir ibland förbannad. 
Jag tror inte det är någon här som läser som inte vet hur jag och min familj har haft det de senaste åren. Jag har inte skrivit om det, men min mamma har. Gå in och läs om ni inte har koll. 
Men ja, jag är så otroligt förbannad ibland att jag skakar. 
Igår var en sån dag. 
Jag vill gärna inte gå in på vad som hänt just nu, jag sitter på en buss full med människor och om jag börjar skriva kommer jag inte kunna sluta berätta om Allt. Och det kommer bara sluta jobbigt i detta tillfälle. 
En annan gång kanske. 

Jag vill avsluta detta deprimerande inlägg med att säga att detta inte handlar om min pojkvän som nån frågade om på Instagram, det har heller ingenting att göra med mina vänner. 
Jag tror vi flesta vet vem det handlar om. 

Ett stort Tack till min kille Simon som bakade chokladbollar åt mig. Och ett Stort Tack till Mitta som pratade med mig i flera timmar på skype! 


Jenny

Jag läser din mammas blogg, det var så jag hittade till din, och jag måste säga att det är en jäkla soppa ni hamnat i. Det värsta är ju att det är EN person som förstör för alla er andra.

Ingenting jag säger eller gör från mitt lilla hörn av världen kan förändra någonting för er. Men kanske hjälper det att ni vet att andra tänker på er.

Jag beundrar er, och speciellt din mamma som får dra det tyngsta lasset ensam, för att ni ändå orkar. Men samtidigt tänker jag att ni inte har något val.

Och att du har en underbar pojkvän vid din sida. Fantastiskt! Håll hårt i honom!

Carlie

Tänker också på er och skickar kramar. är imponerad av både dig och din mamma, och Simon verkar så fin.

Anonym

Vill bara skicka en kram, trots att jag inte känner dig. ❤️

Malin

Ingen aning om vad som hänt, men vem det handlar om förstår jag då jag läser din mammas blogg. Och tårarna och frustrationen kommer på mig när jag läser ditt inlägg! VILKET JÄVLA RIKS(VÄRLDS)PUCKO HAN ÄR!!!!!!
Stor kram till dig!!!

Anna A

Älskade Janelle stor styrkekram till dig och förr eller senare sparkar KARMA in. =)

Sama

<3 <3

Marie

Tänker på dig och din familj och skickar en stor kram. Tur att ni har varandra i allt detta.

Petra

❤️❤️❤️

Annika

Kram! 💖

Lisbeth

Jag är också en av din mammas läsare, så jag har en liten aning om vad/vem det handlar om.
Inget jag kan göra för att hjälpa, men skickar en stor kram ändå.
Ett tips jag ändå kan ge dig, är att ha en alldeles privat blogg, där bara du själv kan läsa. Där kan du skriva av dig allt utan konsekvenser för dig själv eller andra. Jag gjorde så själv när jag skildes, och min dotter tror jag gjorde likadant. Det blev som en gammeldags dagbok, fast på nätet. Det hjälpte mig en hel del, och nu när jag glömt mycket kan jag läsa hur det var och vara tacksam för att det är lugnare.
Stora kramar ♥

Jane

Kramar ❤❤