Sjuk

Och så blev man sjuk igen då. Sämst.
Gick hela dagen idag och kände på mig att jag skulle bli sjuk så när jag kom hem var det bara till att bädda ner sig i soffan. Jag han titta på ett avsnitt av "Once upon a Time" sen somnade jag. Tror att jag har gränsfall på feber. Hosta och allmänt jätteseg är jag i varje fall... Trist. Hade hellre velat blir ordentligt jävla sjuk och sen bli frisk.
Jag fick i mig lite middag, en massa vatten och coldzyme. Fler vändor till köket orkade jag inte med.
Jag blir hemma i morgon, är inte alls pigg nog för att jobba. Sen får jag hoppas på att jag blir piggare. Orka vara sjuk liksom. Som tur är jobbar Simon helg och är hemma imorgon och på torsdag, så han kommer kunna ta hand om mig imorgon<3

Hoppas att ni får en fantastisk vecka!
Petra

Krya på dig ❤️

Sofia

Krya på dig! (L)