Heeelg

Hej!
Det är aldrig lika skönt att vakna som när man får vakna av sig själv!
Den här lördagen har gått till att betala räkningar, Betala busskort och fixa med allt annat nödvändigt ;) Sånt där tråkigt men som är råviktigt.
På kvällen sen bestämde sig Simon och jag för att vi ville gå ut på stan och äta. Sagt och gjort.




Jag hade inte duschat på fler dar än jag vågar erkänna så efter dushen idag var det jättekul att trixa lite med håret. Jag försökte mig på att locka delar av håret, men det gick ut på ett par minuter. Note to self: att locka håret direkt efter dusch är ingen idé. Men lite form fick det iaf ^^
Vi åkte ner på stan och parkerade bilen vid svandammen.
När jag var liten och gick förbi svandammen och såg alla svanar och änder så trodde jag att änderna var svanbebisar. Alltså att dem skulle växa upp till vackra svanar. Ganska gulligt tänk.
Vi åt middag på Dragon Palace's middagsbuffé. Sååå gott! Lite glass och frukter till efterrätt och sen rullade man därifrån, som man lixom alltid gör när det är buffé ;)
Uppsala har pyntat fint med fjädrar i hela stan. Även vid svandammen, som jag fotade påvägen tillbaka till bilen.


Den här tog jag tidigare i veckan, mitt på centralen:


Det är en väldigt enkel dekoration, men så himla fint! Bra gjort Uppsala!

Väl hemma igen hoppade jag snabbt i myskläderna.



Nya mjukisar och kofta hittade jag på Ica Maxi av alla ställen. Jättemjuka i kvalité till ett bra pris ;)
Nää, nu är det lördagskväll, på med musik och så blir det dataspel i ett par timmar till!
Trevlig fortsatt helg!
Anonym

tycker man duschar iaf varannan dag om inte för sin egen skull så för andras. Men alla är vi olika. Tycker det ser så ofräscht ut med flottigt hår.
Du vart jättefin när håret är nytvättat. Fint självfall!

Svar: Haha förlåt, men bilderna är tagna på samma dag. Bara före och efter middagen vi åt på stan. De 2 första bilderna är tagna 1 timme efter duschen och den sista bilden är tagen kanske 4 timmar senare. Måste ha varit blixten som förvirrade ;) No flottigt hår här!
Janelle

Anonym

vad fina former du har hur lång är du

Maria

Men snälla anonym. Alla har väl någon gång slappat hemma ett par dagar utan dusch! Hade hon inte brytt sig så hade hon väl skippat att duscha innan en middag på stan också eller? Man ser ju att håret är rent och fint på bilderna. Och om man läser hennes text.. Dum och onödig kommentar om att alla är väl olika. Ingenting tyder på att hon har dålig hygien eller vart du nu vill komma..? Janelle, jag tycker du har jätte fiint hår! Du är inte ensam om att ha slappdagar ibland utan dusch! Och till onödig Anonym igen - ingen i min närhet som vet om, märker eller lider av det, för oftast hittar man ju till duschen innan man skall ut och träffa människor :)