Morsdag

Hej!

Hoppas ni inte glömde er mamma igår!

Jag åkte ut till Nåntuna på fika hos min mormor och morfar. Mamma anslöt sig med nästan alla mina syskon.
I present hade hon redan fått ett halsband som hon köpt till sig själv ;)
Jag hade länge funderat på någonting kul att ge henne. Tillslut blev det en rosa selfiestick!
Jag tror hon gillade den. Vi var överrens om att vi själva aldrig skulle köpa en till sig själv, men att man kunde använda en om man fick det ;) Vilket jag tycker att hon borde göra! Hon tar ju så mycket bilder varje dag, ibland med barnen. Då blir det så mycket enklare med en förlängning på armen!
Hon fick oxå en orkidé och ett kort.


Min mormor fick oxå en blomma, men den fick hon av mamma.
Sen blev det en massa fika och saft!

Simon var inte med, han hade åkt hem till sin mamma för att fira lite :) Jamie frågade efter Simon men såg väldigt fundersam ut när jag sa att han firade sin mamma. Tycker det är väldigt fint och betryggande att min pojkvän har blivit en sådan shälvklarhet i familjen<3

När det var dags för hemfärd erbjöd sig mamma att köra hem mig. Tog tacksamt emot erbjudandet!
Lovelia ville så gärna följa med in men det blev för sent. Men nu har vi sagt att de ska komma nån dag i veckan, nån dag då det är fint väder, eller iaf inte regn!
Det känns inte riktigt som den första juni idag... Men det kanske kommer lite sommarväder längre fram!

Nu tänker jag njuta av ett par dagar ledigt från jobbet!

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig vecka!