Hösten är fin

Goddag!
Det är början på en ny vecka. Jag får jobba på en ny förskola idag och trivs bra! Supersnälla barn och personal.
Jag har hittat en ny väg till bussen som är mycket snabbare och mycket finare. Speciellt på hösten märkte jag igår ^^


Idag blev jag dock riktigt besviken på mig själv. Jag glömde att avboka mig från träningen idag innan jag åkte till jobbet, missade träningen och fick alltså en prick. Det var min tredje prick och mitt kort är nu spärrat. Aaaahmen suck! Så klantigt!
Gaah blev så arg på mig själv!
jaja, inte mycket man kan göra åt. Gjort är gjort. Det går att låsa upp sitt kort igen för en mindre summa så jag kan fortsätta träna. Det är ju bra det :) Men jag får skärpa mig i fortsättningen!
Snart är min rast slut. Då blir det tillbaka till småttingarna igen ^^
Hoppas ni får en trevlig tisdag och en trevlig vecka!