Student 2014

I onsdags var det dags för studentdagen. En dag som de allra flesta upplever någon gång i sina liv och som föroppningsvis är en utav de bästa dagarna i hela deras liv. 
Min syster Patricia tog studenten i onsdags. Hennes år i skolan är numera slut och hon kan bestämma helt över sitt egna liv. Forma det  precis som hon själv känner för. En ganska så mäktig känsla. 
 
 
Jag, mamma,  alla syskonen, min moster och mormor och morfar stod och väntade på henne när hon sprang ut från Slottsbiografen, där hennes skola hade bestämt att de skulle springa ut :)
Hon var glad, mamma var glad, jag var glad. Ja jag tror nog att alla de andra 100+ pers som stod där var glada, det är ju lixom en sådan dag ;)
 
 
 
 
 
Simons bror Philip sprang ut en halvtimme efter Patricia, så jag han springa igenom stan och se honom springa ut med ^^  Säga grattis och ta lite kort! Superkul att se allas stolta ansikten. 
Sen snabbt iväg till andra sidan stan för att möta upp moster Petra för att åka hem och förbereda mottagningen medan Patricia åkte flak. 
 
 
Tyvärr kom det en snabb regnskur så det blev lite småtråkigt att sitta ute. Men humöret var fortfarande på topp och jag tror inte alls att det förstörde humöret för den nytagna studenten ;)
Jag var kvar inpå kvällen och hjälpte till med lite undanplock och sedan var det dags att ta sig hem. Snacka om att man var lite seg efter en ganska sådan intensiv dag. Men kul var det! 

Grattis Patricia!

 
Jenny

Åh den sista bilden på er allihop är ju superfin:-) Haha kolla Jamie,sååå söt!:-D

Anonym

Din mamma borde använda den sista bilden som ny headerbild, hälsa henne det! ;) Ni var superfina verkligen.

Förresten liknar din syster Emma Zetterberg sjuuuukt mycket! ("Robinson Emma", men du är väl kanske för ung för att minnas henne..)

Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Vilken härlig bild på hela familjen! :)

Madelene

Jag håller med, den sista bilden är jättefin på er och att din mamma borde ha den på sin header på sin blogg :)

Putzi

Jättefin bild på er fina familj
Kram Helena

E

Tycker ditt hår är så coolt!
Be din mamma ha den sista bilden som sin header. Den var otroligt fin :D

Myran

Håller med, så fin bild! 😀 Tycker Corrinda är så lik er moster!

Ida

Den bilden längs ner var ju jättefin. Som flera redan påpekat, den skulle passa perfekt på din mammas blogg.