Pizza Hut

Weeeej Pizza Hut har kommit till Uppsala, vid Gränby!
Har ätit deras pizzor när jag har varit i Stockholm kanske en eller två gånger. Senaste gången jag åt där måste ha varit 3-4 år sedan. Men idag premiär åt Simon och jag lunch där. Det var precis lika gott som jag kommer ihåg att  det var! Gott och billigt, passar oss bra ;)
Vi träffade på min mormor och morfar där också som hade lunchat där dem med. Tror att pizza hut  fick tummen upp av dem med ^^
 
Precis bredvid ligger ännu en ny restaurang för Uppsala som heter Chop Chop. En snabbmatsrestaurang som serverar asiatiskt mat på några minuter. Jag och några vänner åt middag där i lördags och det var även  det löjligt gott och inte alls dyrt. Det kommer bli fler besök där.  
För er som bor i Uppsala  eller i närheten och inte har hört talas om dessa nyöppnade restauranger så råder jag er att prova på dessa nu! Helt klart värt det :D 
 
 
Mamma<3

Utan mig? Fasen åxå, jag älskar pizza hut! Måste dit snarast:)

Anna

Och utan att hälsa på oss... 😜

Anna

Och utan att hälsa på oss... 😜

Anna

Och utan att hälsa på oss... 😜