How to train your dragon 2

Den var hur bra som helst! Trodde inte att  den skulle vara så bra eftersom att film nummer två aldrig brukar kunna överträffa den första och därför blir man besviken. Men den här tyckte jag faktiskt var riktigt bra! Jag tyckte nästan mer om den här än den första filmen. Var aldrig riktigt förtjust i den första, men den andra, japp den kommer jag se om !
 
 
Tyvärr så var det strul de första minuterna in i filmen. 3D glasögonen som alla personer som satt i salongen hade fått fungerade inte. Eller så var det fel  sorts 3D, ja nått var det för oavsett om man hade glasögonen på eller inte så var det suddigt. Rätt så kasst... Någon sprang iväg och hämtade en personal och efter någon minut så pausades filmen i tre minuter kanske och sen sattes den igång och fungerade utmärkt. Men de fortsatte från samma ställe så man missade ju början när man inte såg något :/ 
Men som kompensation fick alla en ersättningsbiljett efter filmen var slut :) Tack! 
Så jag klagar inte. Jag hade som max tänk mig att vi skulle få tillbaka en del av pengarna, en hel biljett var ju toppen. Mer bio! Yay :D 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, jag är  alldeles för trött för mitt eget bästa ^^ Imorgon blir det Cirkus! Kommer säkert blir jättekul!
 
Godnatt!