Dragons and Unicorns!

Idag har jag varit drake! Och jag har hälsat på min vän Enhörningen! 
Vi gick tillsammans till de tre bergen (högarna) i Gamla Uppsala och visade hur fina vi var och hur duktiga vi var på att hoppa och klättra på bergen. Vi hade med oss enhörningens trogna vän, hunden Wilma.
 
 
Japp! 
Sådanna är vi. Som barn ;)

Jag har haft en helt fantastisk dag. Trotts att vi mest har suttit och snackat en massa skit om Harry Potter och ställen vi vill besöka, så har det varit en mycket bra dag. 
Det var dock liiiite för kallt ute för att inte ha en jacka på sig. Vi hade ordentligt med kläder under dräkterna men det blåste något löjligt kallt så det blåste bara rakt igenom. Vi får vänta tills det blir vår innan vi kan gå ut igen ;)
Påvägen hem igen gick vi förbi några barn som tittade och ropade "Titta! Det är en drake!!" Jag skrattade och vinkade åt dem och de vinkade tillbaka och man kunde riktigt se hur coolt och kul det var för dem! Så roligt ^^ 
Så om ni hör historier om en enhörning eller en drake som gått omkring i Gamla Uppsala så var det bara Mitta och jag^^ 
(Onepicen --> Kigu )