Guardians of the Galaxy

Hej!

För ett tag sedan gick jag och några till på bio som krånglade lite. Vi fick då en ersättningsbiljett som vi ikväll kände att vi ville använda ;)
Så jag, Simon och några till träffades på stan, käkade lite middag och gick på Guardians of the Galaxy. Jag hade hört en massa bra om den filmen så mina förväntningar var höga. Det enda jag sett/hört om filmen var inte mer än det som finns på den korta trailern som går  på tv. Jag visste alltså inte mer än att den skulle vara rolig och innehålla en massa action. En film helt i min smak med andra ord!
Vi bänkade oss, såg på reklamen och sedan satte filmen igång ganksa med en gång för vi kom rätt sent, hehe.
Den var så otroligt bra! Jag skrattade så jag nästan grät vissa stunder och gapade stort av hur coolt något var. En absolut favoritfilm just nu! 
Har ni inte sett den så rekomenderar jag den starkt för er som gillar filmer med dåliga skämt, fast ändå behåller en viss charm ^^ 

 
Nu ska jag fortsätta spendera denna kväll tillsammans med min pojkvän som äntligen har helg :)
Det började blixtra och åska ute precis när vi kom hem så det blir en myskväll för våran del. 
Trevlig helg!