Full rulle

Hej!
 
I går (fredag) hände den en massa grejer. Jag gick upp på morgonen och blev hämtat av min moster som åkte med mig till friskis där vi mötte upp min mamma. Ett pass på cirkelfys hade vi bokat. Mitt första på länge. Mitt kort på friskis tog slut för ett tag sedan och jag har inte haft pengar för tillfället som jag kunnat lägga ner på ett nytt kort. Men min snälla mamma och moster gav mig ett årskort i en för tidig julklapp ^^ TACK!
Så jag kan följa med på cirkelfysen framöver. Så himla skönt att vara igång igen. Men tungt. Jag har tränat lite hemma och gjort vissa övningar för att inte slöa ihop totalt. Men det är ju inte lika tufft som det är på friskis :P Hur mycket man än tränar. Svettades som en gris gjorde jag och klagade resten av dagen på att mina ben var trötta, hehe. 
Efter det åkte vi iväg till City Gross och handlade mat inför tacokvällen. Vi skulle "bara in lite snabbt" på en mobilaffär för att köpa en ny telefonladdare till Novalie och sen komma mamma ut med 4 kassar med en massa grejs. Rätt så najs alltså ;) 
Väl hemma sen åt vi lite, klockan var 15 och vi hade inte ätit sen kl 10 på morgonen så vi var rätt hungriga. Men jag ville gärna hitta på något mer under dagen. Tanken först var att vi skulle åka och bada men vädret var inte så fint så vi tänkte att vi kanske kunde hitta på något annat. Jag föreslog lekparken uppe i Sävja som jag faktiskt aldrig har varit på. De tyckte mamma, Petra och barnen var en superbra idé. Så vi promenderade igenom skogen till lekparken. Det tog oss kanske en kvart att gå så det är  väldigt nära :)
Ungarna lekte massor. De har varit där någongång förut så de vet lixom hur man utnyttjar allt lek på bästa sätt ;)
 
 
 
Ja okej jag mamma och Petra tyckte också att parken var riktigt festlig ^_^' 
 
 
Vi lekte säkert lika mycket som ungarna gjorde, hehe. Man har inte roligare än vad man gör sig.
Promenera hem igen för att laga tacos. Sommaren har passerat utan en enda tacokväll, nästan. Antingen har jag och Simon gjort något, eller så har mamma och ungarna varit borta, eller så har vi båda varit borta samtidigt. Hmm, men då var det lite extra spännande kanske att äta? Ja det var efterlängtat från min sida i alla fall ^^ 
Solen lös ett långt tag till efter middagen så vi satt ute nästan allihopa och njöt tills den försvann. Då frös vi och jag och Petra åkte hem. Strax efter kl 22 kom jag innanför min dörr. Vilket betyder att jag spenderade ungefär 11 timmar under fredagen endast med min familj. Så underbart! <3
 
Idag är jag dock riiiiktigt trött och har ont i hela kroppen. Träningsvärken är inte snäll... 
Jag och Simon bangade att följa med familjen till stranden idag. Han är trött efter jobb. Jag är trött efter tre fullspäckade dagar. Jag har ont i hela kroppen och jag känner fortfarande av efter förra gången jag satt i solen på stranden. Samma dag som det blåste så mycket och mamma inte tyckte att vi behövde någon solkräm ;) Jo det känns fortfarande så jag tänkte att en dag hemma inte kan skada ^^ 

Hoppas ni får en fantastisk helg allihopa!