Lugna lördag

Heej! 
Idag var jag ute länge på stan och köpte presenter! Syrran fyller 18 på måndag och Simon fyller 20 om lite mer än en vecka! 
Mamma hade skickat mig på uppdrag att köpa till syrran så då passade jag på att kika på grejer till Simon oxå. Med risk för att någon av de läser så säger jag inte mer än så ;) 
Idag fick jag ta på mig vår/höstjackan, och jag såg fåglar samlas. Som jag har tjatat på att jag inte gillar hösten, men jag gillar det verkligen inte! Dock gillar jag min vårjacka.. Hmm jaja det kommer tydligen något gott med allt! ;) 

Just nu sitter jag och Simon hemma hos en kompis tillsammans med några andra och tittar på LoL, första gången jag tittar "ordentligt". Riktigt najs! 
Efter det, om det finns tid för det, så ska etta följa med mig hem medan killarna går ut! 
En lite bättre lördag enligt mig! Big like! 


Kaffehörnan

Vad mysigt med lite film