2013?

Hej bloggen!
Min trognaste läsare och bästavän Etta skällde på mig för att jag inte uppdaterat bloggen! Illa gjort av mig! Det har helt enkelt inte blivit av.
De senaste dagarna har jag haft fullt upp men nära och kära :)
Senast igår var hela familjen på middag hos min farfar, det är alltid supergod mat där och jag rullar mer eller mindre hem varje gång!
Igår åt jag nog lite för mycket för jag blev så trött efter middagen att jag somnade i soffan! Hahah lite pinsamt!
Imorgon är det nyårsafton. Och kan någon tala om för mig vart det här året tog vägen? Helt sjukt att det endast är en dag kvar på året.
Men jag tror att 2013 kommer bli ett riktigt bra år!
Jag fyller 19,
Jag tar studenten,
Jag ska åka till London med min vän Mitta,
Och förhoppningsvis en massa mer!
Jag hoppas att alla mina läsare har haft ett bra år och att nästa år blir bättre!