Måndag 25/10-10

Hejsan!

Seegis ^^ Igen, jag klagar på att det är så mörkt och kallt ute ;)
Imorse när jag skulle till bussen höll jag på att halka flera gånger! Det låg is på hela gatorna och jag va jätte rädd för att jag skulle halka... Och då va jag såklart tvungen att springa också eftersom att jag var försenad till bussen X) Min vanliga tur? Men som tur va så ramlade jag inte! :D Heja!

Usch igår var det så himla läskigt! :O
Jag skulle byta örhängen på Novalie. Och hon va jätte rädd för att det skulle göra ont och stod och krät och spännde sig så mycket att hon svimmade... :( Och föll som en trasdocka från stående till golvet. Jag han fånga henne så hon gjorde inte illa sig eller så men det var så sjukt läskigt! Usch jag fick verkligen panik! Jag skrek på mamma i full panik och ungefär samtidigt vaknar Novalie igen. Hon kom ju såklart inte ihåg någonting och hon mådde illa och var lite snurrig i huvudet sa hon. Hon var vit som ett lakan också... Gumman, usch va obehagligt det var!
Det var första gången jag någonsin såg någon svimma. Och det var min syster, i mina armar. Hoppas jag slipper sånt i framtiden!

Nu lämnar vi det tycker jag :)

Idag efter skolan åkte jag hem till Mitta ^^ Det var en mycket trevlig liten vistelse! Vi snackade och satt vid datorn i flera timmar innan jag åkte hem igen :)
Alltid lika underbart! Och vi är så supersociala att vi kan sitta med en varsin data i knät och fortfarande prata med varan! :D Nu blev ni impade va? ;)

En av många vackra och oseriösa bilder som finns på oss två! :D



Nu ska jag avrunda ;) Ni får ha det så bra!

Kram!
Jenny

Hej Janelle,har en liten fråga. Är du alltid så glad och snäll som du låter när du skriver?! Jag är grymt impad av att någon kan verka så himla positiv typ jämt....önskar att jag kunde vara lite mer så! Du och din mamma verkar vara ganska lika,jag läser hennes blogg oxå,och hon verkar lika glad och positiv som du.Härliga människor:-)

maja

OH Shit , vad läskigt med Novalie :O Vilken tur att du fanns där och tog emot henne (:

Lycka till idag, saknar dig i skolan ! :D <3

ettan

förlåt, men jag garvarsönder!

(stackars navalie, :/ och hoppas det gick bra på den där grejen idag ;)

matilda

HAHAHAHAHAHAHA BILDEN!

VAD är det för fel på mina tänder!? XD Dem typ aobgowae!

Anonym

Har patricia tagit bort sim blogg?