Morsdag!

Grattis mamma på morsdag! ^^ <3

Kännde mig jätte elak imorse... Hon kunde ju ha fått en bättre start på dagen om jag säger så.
Jag skulle upp tidigt för att åka iväg till Danmarks kyrka och fotograferas med konfirmanderna. Men jag måste ha stängt av väckarklockan, somnat om igen och glömt bort det. För det första jag kommer ihåg imorse var att jag blev väckt kl 9 för att Sanna ringer och säger att vi ska vara i kyrkan om en halvtimme!
Så jag rusar upp ur sängen, klär på mig snabbt och springer upp till mamma och mer eller mindre tvingar henne att skjutsa mig till kyrkan.
Jag han i tid ;) Men det var kanske inte så jätte snällt av mig...
Sen är jag inte hemma på hela dagen utan kommer hem kl 17 och då är inte mamma hemma... Typiskt X)

Men jag vill ändå säga Grattis på morsdag åt den Bästa Mamman i hela Världen!! <3




 




Mamma<3

Jag älskar dig med <3

Jag har dåligt samvete för att jag snäste i morse....förlåt!!!

<3<3<3