Grattis Tyskland!

Grattis Lena som vann Eurovisoion!
Vad var det de sa? Hon hade fyllt 19 år i söndags ;) Ganska coolt!
 



Vet inte om det var fler än mig som lyssnade på vad våra svenska komentatorer (Heter det så ? :P  ) sa medans Lena sjöng låten i slutet ;) De sa att de Svenska bidraget hade kommit på plats 11 av 10 i andra chansen, fem poäng efter Cypern som var numer 10. Så alla ni därute som blev förkrossade när Anna inte gick vidare vet nu att det inte var långt ifrån att hon gjorde det ;)

Jag hade ingen favorit som jag tyckte skulle vinna, men Lenas låt var bra :) En helt okej Eurovision enligt mig ;)
Nu ska jag göra mig klar för sängen ^^ Imorrn ska jag upp ännu tidigare än jag gjorde imorse för att åka iväg till Danmarks kyrka och fotograferas och ha den sista avslutningen för konfirmanderna ^^
Hoppas att det blir fint väder och glada miner ^^

Jag kommer ihåg förra året när jag var konfirmand. När vi skulle fotograferas i Danmarks kyrka drabbades jag av en fruktansvärd migrän! Hela huvudet dunkade, magen var nära att tömma sig på allt innehåll och jag mådde allmänt piss... Och lägg till att jag var tvungen att ha världens pokerface framför kameran...
Det vill man inte vara med om igen X)

Natti Natti! ^^

matilda

DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND ÜBER ALLES! <3 ;D