Ju-Jutsu

Det är sjukt mycket snö ute!
Det är inte klockt! Man fick pulsa sig igenom knähög snö till skolan!
Det är väldigt mysigt och fint men det är inte så kul när man måste gå igenom de x)

Efter skolan ska jag till nybörjarkursen för Ju-jutsu! :D Jag sms:ade Mitta och hon ville följa med! Jippi! :D
Men såklart...Va ju bussen sen! och inte lite sen heller... 20 min sen! :O
Stod och frös i 20 min! Inte kul!
Så vi kom ju 10 min sent :P Jaja x)
Det var jag, Mitta och två äldre killar där. Läraren var jätte bra! Det var riktigt roligt faktiskt!
Synd bara att det är på så knepiga tider :/ Men Ju-jutsu är något som jag skulle kunna tänka mig att fortsätta gå på :D i alla fall som det ser ut nu ;)

matilda

det var kul och jag har ont i mina ben idag hahah <3

Mattias

hejsan

så dig i tv:D.

du är så söt.

isabelle

jag går också på jujutsu :)



har grönt barnbälte :P