Massa Film!

Jag har insett hur mycket jag älskar skräckfilmer :D Dem där som man blir riktigt rädd av, dem är allra bäst.

Den här veckan har det varit skräck vecka på tv400. Där har dem visat 2 eller tre skräckisar på kvällen.
I måndags så va jag, Maja, Pamma, Tilda, Ella, Etta och Manda hemma hos mig och kollade på "I now what you did last summer" Jag tyckte filmen va as bra! Dem andra tyckte nog att den va lite för läskig ^^ Jag satt så att jag såg dem allihopa, och jag såg varenda gång dem hoppade till för något som hände i filmen. Gud va kul de va att se det ^^

Ett par dar efter gick vi på bio "Zombiland" en skräck komedi. Den tyckte jag också va jätte bra, några av tjejerna tyckte att den va lite äcklig ^^
När vi kom hem till Manda samma dag, kollade vi på "I still now what you did last summer." Samma visa där, Manda, Ella och Maja va näst intill skräckslagna medans jag satt i mitten och skrattade åt dem, Japp! så elak är jag! xD




Juste! får inte glömma att Pamma har åkt iväg till Mallorca ^^
och Maja och Tilda har åkt till Kroatien ^^
Och min söta lilla Mitta är i USA, Hoppas alla har det bra i respektive länder :P Jag är