En grym ryggsäck

Inlägget är i samarbete med Gaston Luga
 
Hej! 
 
Idag tog jag och Jack en lång promenad tillsammans med en nära vän till mig. Vädret var ändå okej och snön hade smält för tredje (?) gången. Temperaturen låg på plus och det var helt enkelt en sån där dag som man ville ta vara på. Alltid när man ska ta sig någonstans med barn gäller det att vara beredd på alla tänkbara situationer. Förutom skötväskan vill jag gärna ha med mig; Extrakläder ifall han ramlar i en vattenpöl. Plåster om han ramlar och skrapar knäna eller händerna. Vatten till barnet och sig själv, lätt att glömma sig själv när man går ut med sitt barn men vatten försöker jag alltid ta med.
Bra att ha är också lite lätt mellanmål, speciellt till Jack som lätt kan bli lite vresig och då hjälper det med lite majskrokar eller en fruktbar. 
Jag har länge velat ha en snygg, bekväm och rymlig ryggsäck. Därför är jag så glad att jag nu ska få tipsa om Gaston Lugas ryggsäck!
 
 
 
 
Den här snygga ryggsäcken heter Spläsh 13" Vit och kommer då från Gaston Luga som är ett svenskt företag. Ryggsäcken är gjort i veganläder och är förutom snygg väldigt rymlig. Här fick jag plats med allt jag ville ha med! Hade jag velat det hade jag också fått plats med en laptop i ett fack gjort för just laptops. (11-13 tum) 
 
 
 
 
Jag har en rabattkod till er som ger er 15% rabatt på hela Gaston Lugas sortiment.
Ange: 15jwetterholm   i kassan för att få 15%rabatt. 
 
Gaston Lugas Hemsida  <<
 
Spläsh 13" Vit <<
 
Hoppas ni blir lika nöjda som jag är!
 
 
Ryggsäck
Ann

Vad består veganläder av?

Svar: Bra fråga, var tvungen att gå in på deras hemsida och kolla vad de själva skriver:) Detta hittade jag : Alla element med ett utseende av läder är gjorda av polyuretan, ett syntetiskt läder som till dess yta och känsla är snarlikt ett äkta läder.”
Janelle