Januari

Nästan en hel månad in i det nya året. Det går fort, känns som att jag började skolan nyss efter jullovet. 
Förmodligen känns det segt nu när för att jag fortfarande pluggar hemifrån. Vilket vi kommer fortsätta göra terminen ut. Känns såklart tråkigt men det är sånt man får anpassa sig efter i dessa tider :) De jag jobbar med i projektgruppen är superhärliga och vi pratar med varandra i voicechat hela eftermiddagarna, så lite social är man ändå. 
 
Hörrni, snön! Hur länge sen var det inte som vi hade så här mycket snö under en längre period! Så härligt. 
Jag ogillar ju snön i vanliga fall men när man knappt sett snö på ett par år så är det svårt att ogilla den när den väl kommer ^^ 
Jack gillar att vara ute i snön och leka så vi passar på så fort vi kan. Mest på helger såklart men oxå ibland efter förskolan. 
 
 
 
 
 
I skolan går det bra. Vi har en kurs nu som fokuserar på vår personliga portfolio som vi kommer använda när vi söker jobb. Vi har den här terminen kvar i skolan och sen har vi den sista kursen som är praktik. Så tekniskt sett har jag två skolterminer kvar, men bara en av dem är i skolan. Sen är jag färdig Level Designer och kommer jobba med spel. SÅ SPÄNNANDE
 
 
Idag är det fredag och jag är extreeemt slut. Simon har ett nytt schema på sitt jobb och jobbar så skeva arbetstimmar. Mycket 12 timmarspass vilket gör att jag är oftare ensam med Jack på eftermiddagarna och kvällarna, och en del helger Jag är inte alls van vi det och den här veckan blev extra tuff för mig. 
 
Men allt som allt har vi haft en väldigt bra start på det nya året. Hoppas ni oxå har det, har ni inte haft det så hoppas jag att det vänder snart!
Hanna Karlsson

Det är ju underbart med tekniken i dessa tider när man inte kan umgås på vanliga sätt. Vad hade man gjort annars liksom. Jag är också väldigt glad åt snön, den gör mig glad!