Simon friade!

Vi har förlovat oss! 
Helt otroligt, magiskt, fantastiskt, underbart, perfekt och helt rätt! 
Den 26 november kom jag hem från skolan helt ovetande om att jag inom några minuter skulle vara förlovad <3 
Simon hade tänt ljus i hela lägenheten och pyntat med en ljusslinga som hängde på väggen. På soffbordet stod champagne och röda rosor. I köket stod en nybakad chokladfudge som Simon bakat (som var magiskt god!) 
Jag kliver in i lägenheten och märker ljusen. Jag förstår med detsamma vad som väntas och pulsen stiger och lyckoruset sprider sig i hela kroppen. Simon, iklädd en skjorta, tar min hand och leder mig in till vardagsrummet. Där ställer han sig på ett knä och friar <3 
Det var så enkelt och självklart att svara ja! 
Och nu är vi förlovade!! 
I snart 8 år har vi varit tillsammans. I mer än två år har vi varit föräldrar tillsammans.
Vi har haft en del tuffa perioder men det har bara stärkt vårt förhållande. Vi respekterar och litar på varandra. Vi skrattar hysteriskt åt saker som inte ens är kul och vi stöttar varandra till 1000. 
Simon är min bästa vän och den jag ska leva resten av livet med. Det har vi sagt till varandra länge <3 
Simon, du är mitt allt! Jag älskar dig <3 

(null)
(null)
(null)
(null)



frieri - förlovade - förlovning - kärlek
Annika

Stort grattis till er! 💖

Ann

Grattis till er båda 💖💖💖

Birgitta

Grattis ! Vilken man du har.Honom får du hålla hårt i.

Sama

Grattis💕

Sama

Grattis💕