Från senaste tiden

Hej! 
Om exakt 4 veckor går jag på sommarlov! 
Så har jag gått ett skolår på TGA, så sjukt ändå. 
När jag började kändes livet efter plugget så långt bort. Men nu när ett av två år redan gått så inser jag ju att det gått så mycket snabbare än vad jag hade trott att det skulle göra. Om ett år är skoltiden över och jag kommer gå på praktik i ungefär 6 månader. 
Praktiken kommer vara på ett spelföretag och min förhoppning är att jag får jobb på samma ställe :D 
Min utbildning, för den som missat det, är spelutveckling och jag går inriktning Level Design. 
Vi studerar just nu fortfarande på distans och det funkar fortfarande väldigt bra! Passar mig, haha, även om jag saknar det sociala i skolan! 

Tiden som gått de senaste månaderna har gått på rutin. Vi gör väldigt lite och träffar andra väldigt sällan. 

Men här kommer lite bilder från när vi faktiskt har haft saker att göra, eller bara varit hemma <3 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

barn - familj - skola - vardag