Uppringd av förskolan

Idag vid lunch ringde förskolan, vilket de aldrig gör, de brukar skicka sms om det är något "oviktigt." Så jag förstod ju att det inte var något bra. 
Mycket riktigt, Jack hade feber och hade inte ätit någon lunch, något som är väldigt ovanligt ^^ 
Jag ringde till Simon men han hade ingen möjlighet att ta sig ifrån jobbet så jag åkte tillbaka till Uppsala och hämtade hem plutten. 
Hemma tog jag tempen, bara för att ha koll på hur den ändrade sig men jag tyckte heller inte att han kändes så varm. Då hade han inte feber längre. På det var han också pigg och glad och busade på som vanligt. Han åt en frukt och drack vatten utan invändning. Märkligt. 
Jag misstror såklart inte personalen, man känner ju på en unge om den har hög feber. 
Det konstiga är att det försvann så snabbt helt utan påverkan på Jack. 
Vi blir hemma imorgon för att ha en feberfri dag och så håller vi tummarna för att det är tänder som stökar med tempen. Han har dregglat en hel del så mycket tyder på tänder ^^ 
Vi får se det positivt, jag får vara hemma en hel dag med Jack :D 

(null)

barn - familj - förskola - tänder
Denise Taylor

Skönt att han bodde bättre :D