Så fyllde man 26

Jag har knappt hunnit tänka på att jag fyller år. Både skolan och jobbet började igen för både mig och Simon så det där med att fylla år hade jag förträngt! Men min födelsedag kom ändå och jag blev ett år äldre plötsligt. 
Simon jobbade hela dagen, från 7 till 19. Jag jobbade ett par timmar jag med. Jack fick vara hos sin mormor under tiden. Jag åkte hem till mamma en stund efter kl 14 och stannade kvar på fika. Det blev bara en enkel fika eftersom att vi kommer bjuda på kalas om några veckor när Simon är ledig på helgen. Det var såklart mysigt ändå och vi satt länge och pratade om allt och lite till. 
På kvällen när Simon kommit hem åt vi tacos och tittade på serier. 
Mamma stannade vid 23 men jag är ändå nöjd med mina 26 år. Det blir mer och mer vuxet även om jag inte själv tycker det, haha! 

Så grattis till mig! 

Tack oxå till alla som grattade mig på min födelsedag! Det värmer <3 

(null)

26 - födelsedag - jag
Jenny Skyllberg

Grattis i efterskott 💐