En ny vecka

Hej! 

Ännu en vecka har gått. Jag hänger inte riktigt med...! 
Skolan går toppen, även fast det var en riktigt stressig vecka förra veckan med mycket arbete och deadlines. 
Veckan avslutades med middag tillsammans med min fina vän Matilda. Vi möttes upp på Gränby och åt middag och snackade skit <3 Efter maten tog vi oss ett varsit glas och gick upp på övervåningen för spel. Först vann jag på biljard och sen vann jag näääästan på bowlingen. Tro fan att sista klotet avgjorde matchen! Men då fick vi båda vinna så det var ju bra ;) 

(null)

(null)

På lördagen började vi dagen med att åka hela lilla familjen till simskolan. Bilen väntar på att få komma in till verkstaden och vi lånar för tillfället Simons mormors bil som dessvärre inte har något fäste för Jacks bilstol. Då blir det bussen istället till Jacks stora glädje. 

(null)

(null)

(null)

Jag älskar att gå till simskolan! Jack har så kul och lär sig mer och mer för varje gång. Det är extra mysigt att vi kan gå alla tre <3 
Resten av lördagen busade vi en massa! Jag släpper knappt ifrån mig Jack på helgerna, jag saknar honom så på vardagarna och då blir man en klängig morsa på helgerna, haha. 
Simon bakade större delen av eftermiddagen för på söndagen var det kalas för Simon och hans bror. 
Jack var klädd i en söt skjorta med Musse  Pigg samt en röd fluga, gullunge! 

(null)

(null)

Jack har blivit extremt pappig och blyg så han ville bara sitta hos Simon hela tiden. Så fort Simon gick iväg blev Jack ledsen och då dög det inte att sitta hos mig... 
Jag förstår ju att han blivit pappig men det kändes inte speciellt bra i mammahjärtat <3 
I en perfekt värld så skulle jag plugga halva dagen och ha halva dagen kvar att busa och gosa med Jack. 
Ibland umgås vi på nätterna och då kan man ju säga att jag träffar Jack under halva dygnet åtminstone, haha! 
Nätterna är väldigt svajiga just nu. Vissa nätter sover han lugnt helt utan uppvak och andra nätter krånglas det timme efter timme, uppvak efter uppvak. 

Nej nu är det dags att avsluta det här inlägget. 

Tack för att ni läser! 

barn - familj - helg - vänner
Ulrika

Vilken söt kille ni har :)

Anonym

Bowling. Inte biljard???