Kaos

Hej

Det händer väldigt mycket i min nära omkrets just nu och när jag har tänkt att jag ska skriva något här så känns det så meningslöst. Det känns nästan lite respektlöst att jag bloggar på som vanligt om mina vardagsbestyr när mina nära har det jobbigt. 
Ja, jag har minst sagt blivit påverkad från flera olika håll samtidigt och nu får det fasen räcka. 
Som tur är har jag och min lilla familj det bra. Ingenting otrevligt har hänt oss :)

Natthelgen är över och det gick bra måste jag ändå säga. De två första nätterna var katastrof men Jack var nöjd under dagarna så det var bara att kriga sig genom dagen på minimal sömn. Jag passade på att sova när Jack sov ett par gånger. 
Sista natten vaknade jag bara två gånger av Jack och bara en av de gångerna ville han äta så det var ju en helt fantastisk natt. Dessutom så hade Simon fixat frukost till oss. Han kommer hem ungefär samtidigt som jag och Jack vaknar och sista arbetsnatten skulle han testa en ny teknik med powernaps under dagen istället för att gå och lägga sig och sova flera timmar i sträck. 
Eftersom att jag hade haft två tuffa nätter innan (och vi inte hade någon frukost hemma) så köpte han med sig nybakat bröd, frukt och bakelser till frukost. 💜 

(null)

Det blev en fin start på dagen. 

Ja jag ville mest ge en liten uppdatering om läget.

Hoppas ni har det bra. 
livet