storkalas

I söndags firades Trixie, Lovelia, Jordan, Patricia och Simon hemma hos mamma.Äntligen!
Det här kalaset har blivit uppskjutet så många veckor aå  nu var det verkligen på tiden ;) 
Mamma hade ju bakat en massa tårtor för flera veckor sedan som slängdes och hon hade inte alls lust att baka nya så det blev köpta tårtor. Men det var ju gott det med ;) 

Simon o jag bakade stooora chokladbollar, en till varje unge! Det blev en riktig hit! 


Hoppas bara de lyckades skilja på varje boll bara, haha! 
Vi satt länge och fikade och snackade ^^ Alltid lika trevligt! 

I veckan har jag jobbat. Jag har fått ett längre period på en förskola i knivsta, så nu har jag jobb fram till jul ungefär :) superskönt! Det är på 100% dock vilket gör att mina dagar blir väldigt långa med allt pendlande, men man ska absolut inte klaga ;) 
I helgen är det Halloween. Min favorithögtid! Jag o mina vänner går all in med kostym och nån slags poängjakt. Är taggad till tusen! 

Vi hörs! 

Lotta

Näe du skall verkligen inte klaga. För hur långt är det? 2 mil?