Små saker som gör mig stolt över mig själv

Hej!
 
Kom precis hem ifrån ett träningspass på gymmet! Jag och Simon promenderade dit, körde på en timme och promenerade hem, vi gick förbi ica påvägen och bar hem en tung kasse i var så nu är man ganska slut ;)
Jag gjorde också något som jag varit lite rädd för när jag har varit och tränat. Och det är att springa på rullbandet. Jag tror att jag ska snubbla och tappa kontrollen och ramla. Det är ju enklare på marken för den rör ju inte på sig, men rullbandet slutar ju lixom inte snurra för att man snubblar. Men idag kände jag att jag ville prova! Jag har tidigare kört en hel del crosstrainer men jag vet inte riktigt hur jag springer på den men jag får alltid ont i foten, alltid på samms ställe så nått konstigt måste jag göra. Så Simon fick upp mig på ett rullband och visade hur man gjorde. Det var läskigt och jag trodde att jag skulle ramla, men det gjorde jag inte! Jag sprang på och tyckte det gick ganska enkelt. Nu ska jag bra vänja mig och få upp flåset för något sånt har jag inte! 
Men jag är sjukt stolt över mig själv! Har undvikit det så länge men nu har jag gjort det en gång. Och har man provat en gång blir det ju lättare andra gången ^^ 
 
 
 
Nu är det dags för mat!
Hoppas helgen var bra och att nästa vecka bringar er sol och glädje!