Bråvalla

Hej! 
Nu är vi hemma från Bråvalla! Eller ja vi kom hem för ett par timmar sen men eftersom att jag fick feber under festivalen så har jag sovit lite och tagit det lugnt. Det är så typiskt mig att bli sjuk på festivaler. Jag har varit på tre nu och blivit jättesjuk alla gånger... Inte alls någon höjdare. Den här gången hade jag hög feber 3 av 5 dagar... Wää. Tack vare iprenen höll jag mig på fötter så jag missade ingen spelning jag ville se :) 
Allt som allt var festivalen grym! Humöret var på topp och artisterna var bra. Tyvärr hade vi regn och blåst mesta tiden.. Men vi klädde bara på oss mer kläder och gick ändå ;) första dagen så brände vi oss allihopa i solen och fick fula bonbrännor så det var kanske lika bra att det inte var samma stekande sol varje dag ;) 
Jag hade det toppenbra trots feber! Mina vänner är så grymma, vi hade det hur bra som helst, inga bråk eller irritationer. Bara skratt och glädje igenom allt! Tack för dessa underbara dagar! 








Anonym

nämen...tyckte det var dig jag såg, tråkig med febern krya :)

niclas Norrköping

jag såg tvkändisen där = du jag bor i eneby bråvalla ligger i eneby i norrköping /niclas