Data tillbehör

Hejsan! 

Idag blev det en heldag till med mina fina vän Mitta! Men idag fick även Simon vara med. 
Först åkte vi iväg till 4-Ever Tatto och beställde en tatueringstid för mig och Mitta. Vi ska göra en nästan precis likadan tatuering som ska få symbolisera våran vänskap! Mer om det berättar jag när jag har gjort den ;) Den 17 februari blir det gjort! 
Efter det åkte vi iväg till MediaMarkt för Mitta skulle köpa nya hörlurar och det behöver jag också så det passade jag på att titta på också. Det slutade med att Mitta gick därifrån med ett par hörlurar och jag med ett nytt tangentbord och en mus. Hehe, det är farligt med rea på saker man behöver och vill ha ;)
Hörlurarna jag ville ha var slut men vi chansade och åkte förbi webbhallen och där fanns dem för 200kr billigare. VÄRT! Så ja. jag har en massa nya prylar för ganska så lite pengar ;) 
 
 
Hehe! 
Sen blev klockan dags att åka till Bergsbrunna och då tog vi med oss Mitta den här gången. Så vi busade en massa med småungarna som blev hur glada som helst och sen blev det tacos för hela slanten! 
Så det blev en sjukt bra dag idag med!
Nu ska jag försöka vänja mig vid mina nya saker och spela till sena kvällen ;)
Det är svårt att vänja sig vid ett nytt tangentbord. Det har tagit väldigt mycket längre tid att skriva än vanligt, haha!
 
Kinna

Hur går det ? Får du jobba något ?