Jobb och tacomiddag

Shit vad trööööött jag är! Att gå upp kl 5 märks gott och väl nu kan jag säga! 
På jobbet gjorde jag en massa mackor, lite röror och smörgåstårtor. Tjejen som jag ska jobba med och som lär upp mig är superduktig och trevlig! Jag känner redan första dagen att jag kommer trivas bra. Skönt! 
Jag slutade strax efter kl 14 och sprang ner en snabbis på stan för att införskaffa en födelsedagspresent till en kompis vi ska fira imorgon och sen kom jag hem vid 15. Kl 16 åkte jag iväg igen för att åka hem till mamma och ungarna för tacofredag! Varför inte ta allt på en gång lixom ;) 



Jamie var sitt vanliga busiga och charmiga jag ^^
Tyvärr orkade jag inte stanna för jag somnade nästan vid bordet.. Så min fina moster gav mig skjuts hem och nu ligger jag i sängen och tittar på Let's Dance och försöker att inte somna! Vill inte somna alldeles för tidigt ^^ 
Simon jobbar igen och kommer runt 3 inatt. Så fram tills dess blir det att breda ut mina onda ben i sängen och se på tv och ha lite fredagsmys ^^ 
Ha en trevlig helg på er! 
Petra

Mr Massage in action! <3
Hoppas ni hade en härlig helg!