Man får helt enkelt göra det bästa av situationen

Hejsan! 
Idag har det regnat på en bra stund! Jag hade tänkt att jag skulle komma ut en stund men det blev det inget med. Det regnade riktigt ordentligt först sen slutade det för en stund för att sen komma tillbaka i småskurar med vissa mellanrum. Det är ett väder man inte vill lita på och därför stannar jag inne. Jag hade tänkt att gå ut och sätta upp lappar åt Nannyakuten men regnar det så är det ju svårt... 
Så istället myste jag in mig i mintjocktröja, gjorde en kopp te och mumsade på gröna vindruvor! 

Tidigare idag fick jag iaf saker gjort. Jag har skrivit på två kopior på ett anställningsavtal, ett som jag ska skicka iväg och ett som jag ska behålla. Jag ringde även ett samtal och fixade ett jobb för mig själv på oktoberfesten som äger rum i Uppsala 3-5 oktober. Ska bli spännande! 
Hoppas det inte regnade på er och att ni istället satt inne och värmde er! 
Ha en bra vecka! 

josse

hej,jag undrar hur du och Simon träffades och även hur du visste att det var ni? kram P.S din blogg är jätte bra och rolig :)