Paketkalender

Iår var det nära att jag blev utan paketkalender. Min mormor tyckte att nu när jag är så stor att jag har flyttat hemifrån så är jag för stor för paketkalender. Jag höll inte med henne och hon, morfar, min moster och mamma var så fantastiska att de inte bara gjorde paket till min kalender, utan paket till Simon också! Aaw <3 Bästa!
Så Simon fick låna en paketkalender, som inte används av mina syskon, som nu sitter fantastiskt fint under min!
 
 
Väggarna var omöjliga att spika i så vi "återanväde" spikar som redan satt i dörren från den förra ägaren av lägenheten antagligen har gjort. Tack för det för det löste vårat lilla problem :) 
Jag kunde inte vänta med att få upp allt så vi stod igår och la/hänge alla de små paketen på plats så nu är det bara att vänta på att den första december ska komma.
 
 
Jag älskar min paketkalender. Den är så fantastikt fin och jag har haft den sen -96 tydligen! Det är min mormor som har gjort den (och alla andra kalendrar som mina syskon har). Hon är helt fantastisk som lyckas göra så otroligt fina kalendrar till alla!
Jag tycker även att det är så roligt att varje dag få öppna ett litet paket och se vad som döljs under papprena. Ibland ser man ju men det är ändå kul! Jag har vuxit upp med en paketkalender och det kommer bli svårt det året som jag blir utan en... Men det får ja ta då. Just nu får jag fortfarande vara liten och glädjas åt min kalender!