Negativ

Vill ni veta en sak? 
Jag är jätte arg och ledsen. För min alldeles egna stationära speldator vill inte förstå att den ska ha internet...! Internet är igång en liten stund sen försvinner den och vill.inte.komma.tillbaka.
Gissa om jag är besviken :( 

Om någon av är ett teknikgeni och tror sig veta varför min dator gör som den gör så snälla hjälp mig!
Vad annat idag? Jo jag håller på att ta över förkylningen som springer omkring i våran familj just nu. Jag tyckte att jag hade hållit mig undan en tydligen hjälpa det inte. Jag är fruktansvärt seg och trött men det har ännu inte brytit ut. Kan man hoppas på att det inte gör det eller ska man förbereda sig inför det värsta? Ska jag bli sjuk ska jag bli det den här veckan. Jag har inte jättemycket i skolan som jag missar om jag är sjuk i ett par dagar... J*vla skola.
Finns det några bra nyheter att komma med idag? Det böjar bli vår här i Uppsala! Tackar ödmjukast för det! Maja och jag pratade på bussen påvägen hem från skolan att det fortfarande var ljust ute fast att klockan var 16.30. Sånt gillar vi!
Nu ska jag sätta mig och försöka skriva en scen på en teater för min litterär gestaltnings kurs. Den ska vara klar i morrn så jag borde börja nu.
Bilden tog jag när jag var hemma hos min kompis Matilda (aka Mitta.)  Solnedgången <3
Lina

Kan det inte vara så att alla era iphones tar era ipadresser? Man brukar ju ha en viss uppsättning ipadresser som går att använda och används mobilerna samtidigt som datorerna är det ju nått som blir utan... :)