Första advent





Jag använde samma bilder till advent förra året i bloggen. Och det känns som om det var förra veckan jag använde dem. Tiden går så fort, men ändå så långsamt.

Är det någon som brukar göra något specielt den första advent? :)

Jag vet att det brukar smällas fyrverkerier i Uppsala den första advent. Jag har aldrig gått och sett de men jag har hört folk som går dit ;)
I våran familj har vi inget som vi brukar göra den första advent. Idag var det en jäkligt chilldag hos fam. Wetterholm. Det var ganska lungt och alla gjorde sina egna grejer under dagen :) Jag vaknade och satte mig och spelade tv-spel t.ex. :P
Sen till lunch satte vi på Saw 1 på tv:n och tittade på det xD Jag, pappa, Patricia och tvillingarna.
Lite udda att göra den första advent  :P

Bara drygt fyra veckor kvar till julafton nu då ;) Dags att börja tänka på julklapparna :)
Natahlie

Hihi ja :) Nej det är ju inte många som tycker det... Tråkigt nog.... :O

mitta

alltså knas, det kan inte vara advent än? D: det var ju halloween nyss föfan!?

ettan

janne! Du missade verkligen någon när du inte såg fyverkerierna. De var ascoola. ;) Men ta det lungt, de kommer säger nästa år igen, föresten så var det första gången jag var där och såg de.