Maja 16 år!

Grattis också till en av de vännerna jag kännt alla längst!

Ett stort Grattis på födelsedagen vill jag önska Maja Fagerlund! <3

(Det är den lilla filuren i blå-vit klänning längst fram ^^ )




Vi var ju som sagt och fotograferades med konfirmanderna idag på morgonen ;) Men när det var slut åkte jag, Manda, Sanna och Yoshi ner till Leklust för att handla presenter till Maja X)
Hon hade sagt att hon inte önskade sig någonting så då fick hon leksaker X) Eller, hon fick typ saker som man kan leka med i havet när hon och de andra åker på språkresa i sommar ;) Så helt värdelöst var det inte ^^

När vi först kom till Maja fick vi vara med och baka hennes tårtor! Mums säger jag bara!
Vi var superduktiga och här är resultatet:









Och det är inte svårt att gissa hur mätt man blev av det där X)
Gott som tusan var det! :D


Och nu höll jag nästan på att glömma! Min supercoola ring jag köpte inne på Leklust! x)



Haha! :D Va ju bara tvungen att köpa den! Så jävla cool! ;D


Det har varit en häktisk helg med mycket som har hänt ^^ Och när jag kom hem från Maja var jag så trött att jag gick ner, och sängen var helt obäddad och såg så skönt ut så jag gick och la mig. Och när jag tänker närmare på saken så kan jag ha somnat en stund X) För tiden flög iväg lite för fort ^^

Imorrn har vi sovmorgon till 10.35 8D Nice!
Vi går även in på den näst sista veckan i skolan... Om två veckor är det sommarlov! Och jag kommer inte längre gå i den klassen som jag har gått i i tre år nu... Det kommer kännas lite tomt...
Men det blir nog bra ^^
Det ska bli skönt med lite ledigt ;)

Hejdå!
matilda

Grattis Maja! <3 (älskar ringen! :D)

Anonym

Grattis Maja! <3

Amanda

Kan inte du fråga var Maja köpte sitt jättefina linne? :D

Hillevi

Har du piercat naveln än? :)

Majaaaa

Tack så mycket lilla söta du ! <3

Hoppas tårtan smakade! :)