Baskurs

Idag har jag spenderat större av dagen på Heidenstam skolans gymnastik lokal. Idag var det nämligen, en såkallad bas kurs. En kurs alla gympa ledare måste gå. Den kursen var mellan kl 8.30 och 17.00.
Så Maja och jag va på den idag. Vi fick en massa information och lite papper... Ganska tråkigt i längden.

Maja lyckades på nått vänster spräcka en blåsa jag har bakom örat, precis bredvid det nya hålet högst upp på örat. Fråga inte hur vi lyckades. Jag bara kom åt Majas axel lite löst. Och den började blöda. Inte kul.
När jag kom hem ville mamma titta på det. Hon sa att det inte såg bra ut. Att vi kanske borde låta en doktor titta på det.
De vill jag inte.
Det gjorde så fruktansvärt ont när mamma försökte göra rent den att jag inte vet om jag skulle kunna sitta och rycka till och slänga med armarna för att det gör ont. Det var nästan att jag gjorde det när mamma pillade...
Så om det inte blir bättre om ett par dar så blir det nog doktorn nästa.
 Så såg örat ut för att tag sedan när det var nytaget ;)

Nu ikväll ska jag tröst äta lite godis och titta på film :) 
Om jag hittar den så tror jag att det blir King Kong faktiskt :D

Haré bra!