Midsommar

Hoppas ni fick en trevlig midsommar! Det fick jag. 
Jag och Simon hade dessvärre missat att Simon jobbar natt hela helgen så han låg och sov hela dagen... det va en jättemiss från vår sida. 
Men jag och Jack åkte iväg till min mamma för att fira där :) så mycket firande blev det inte på dagen för Jack behövde sova ganska på en gång som vi kom fram och min familj var utspridda på olika stationer och jobbade. 
Mamma sprang runt och kollade läget så allt gick bra och sköt ett par gånger vid skytten. Jag satt på en filt och brände mig i solen...! 
Alltså jag är så oruttad! Två gånger har jag bränt mig ordentligt i år, två! Jag brukar annars inte bränna mig alls även om jag sitter osmörjd i solen. Nu bara hör jag ordet sol och bränner sönder mig... 
När firandet på ängen tog en paus åkte jag hem och hämtade Simon som ville vara med i ett par timmar hemma hos mamma innan det blev dags för honom att jobba. Vi andra åt grillat till middag och avslutade med jordgubbar och en underbart god  rabarberkaka. 
Vid 20.30 åkte mina syskon tillbaka till midsommarstången för att fortsätta jobba och jag åkte hem med en trött Jack. Han somnade så fort vi kom hem. <3 
Vi tog sovmorgon till 8.30 dagen efter! Hur najs? 

Det blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig när jag skulle fira midsommar med familjen (eftersom att jag var själv stora delar av dagen) men vädret var underbart, Jack var på bra humör och jag fick se stången resas och glada människor som dansade små grodorna. Det är ju ändå en rätt bra midsommar! 

(null)

(null)

(null)

familj - fira - högtid - midsommar - tradition
Sara

Jack är så söt så jag får diabetes! 🥰 Ja ni är ju också söta men jack tar ändå priset för Sveriges sötnos! 😉

ELIN CECILIA

mysigt :D