Ett besök i Norberg

Jack och jag åkte till Norberg för att tillbringa dagen med famljen. Eftersom att Simon sover hela dagarna nu när han jobbat natt så hittar jag gärna på saker. Det var sista dagen innan skolan som de var ut till husvagnen så då passade jag på. 
Så fort jag kom fram började det regna som bara den en stund men tack och lov övergick det till strålande sol som höll i sig resten av dagen! 
Vi åkte till Visentparken som hela gänget varit på tidigare men tycker är så mysig att de gärna går dit fler gånger. 
Det är en väldigt liten park men två hagar med visenter som gärna kommer fram till staketet och visar upp sig. 
I parken finns också ett mysigt café och lekpark.

(null) (null)

(null)

(null)

Alltså hur bra gunga? Borde finnas i alla lekparker! 

(null)

Vi åkte sen iväg till nån hinderbana och jag stod gärna på sidan och såg resterande familjemedlemmar springa fram och tillbaka. Jag testade balansgången och hade rätt bra balans så jag nöjde mig med att jag klarade det hindret ;) Det var en riktigt tuff bana! 

Innan vi åkte hem åt vi på Burger King. 
Jack sov bara en gång på hela dagen, en tupplur på 25 min,  så han deckade totalt när vi åkte hem vid 19 tiden. Tyvärr vaknade han nångång halvvägs hem och kunde inte riktigt somna om igen efter det. MEN det gjorde att han somnade utan problem när vi kom hem :D 

Det var riktigt härligt att få komma iväg idag och mjölka ur de sista fina sommardagarna! 






barn - familj - park - sommar - vardag
Angelica Wåhlin

Ser ut som en trevlig dag :)

Julia

Hej. Bra blogg du har! Vad jobbar Simon med?

Svar: Tack! Simon jobbar på Fresenius i Uppsala som maskinoperatör ^^
Janelle

Julia

Hej. Bra blogg du har! Vad jobbar Simon med?

Malin

Hej! En som gunga finns i Stadsparken!

Malin

Hej! En som gunga finns i Stadsparken!

Svar: Hur har jag missat det!? Tack! :D
Janelle